Sabtu, 22 Februari 2014

A fucKing Day

Kosong Ku rasa...
Mungkin Kah Kekurangan ini  kaw belum dapat sesuaikan atau menerimanya lagi...???
Berkali2 ku pujuk hati... Hadirlah Insan yang boleh menerima ku seadanya... mungkin aku tidak boleh menjdi seperti org lain...
Perlukah aku berubah demi sesuatu yang aku sndri merasakan perkara yang sia2..karna ku tahu itu bukan sikapku???
Ku akui.. sikap ku tidak seperti perempuan lain dan ku akui sikap dan tingkah laku ku juga persis seorang lelaki... tapi aku juga punya nalurii sebagai seorang perempuan... mafkan aku andai sikap ini memalukan.. tpi aku tidak buat perkara yang salah.. perlu kah aku menjdi seorng yg hipokrit memaksa dri menjadii seperti insan lain spt mna yg kaw inginkan??? Emmmm.... Aku rela melepaskan jika kaw tidak mhu menerima kekurangan ku...
Sandiwara dunia semakin menghukum insan kerdil spt ku... mungkin ini bukan bahgiaa..sudah tiba masa untuk aku bersahaja....
Sial Nya diri ini.. kenapa lah aku begini....!!!
Arghhh.... a FucKing day...!!