Rabu, 19 Februari 2014

AkU LeWaT LaGii :P:P:P


Holaaa2X....MoNink GLorY!!!

Fuuuu... hariii Ne masuk Kerja LewaT sioTttt!!! 1st bangun Spt Biasa Juga.... Then Dlm Hti Masih Awal.. so aKu Tdo Jap Lg LAh... ContNue 15Minit .. Sob...Sob...Sob!!!!! Dlm Mimpi Siap MentiOn Jam 7.30am.... Aku paksa Gak buka Mata yang stil Melekat Tu.. Tgok Jam Yupppp..Aigoooo AmiGossss 7.25am Derrrrrr....!!!! CheTttttttt....AKU LEWATT..... tapi aku tak bangun Terus, Blurrrr2 n cari Hp Call Org tersasyang.... Dia tak PicKup Caall, Tak apa I know... Time2 Mcm Tu dia Sedang o0o0o0o0o0o0.... (gerrrrrrrrrr BusHuk).......Yukkkkk!!!. Sakit Kepala Akuuuuuuu...Argghhhhhhh..Myb Time tu Bangun mengejut sanggat Kot, 8Lst law bangun Pon Tak da Lah mengejut Mcm Tu, kalaw org lain yang kejutKan aku mcm Tu Confirm makan kaki Dahhhhhhh!! Dah lah kpla Mengada2 Nk sakit.. Bdan pon sakit, Better lagi sakit badan kerana Bersukan dari sakit badan mcm Ne.. Org Kata kalw lenGuh2 sendi2 Tu petandaa STreSS!! Yupppp... Kalaw sebut Perktaan Stresss Tu, memang aku stresss,,,, Stressss TengOk Lobang Hedong Org Opiss Setiap Hariiii.... hahaah ... issKKKkk tak de lah!! Biasalah Tu... Mana ada Org Tua cam aku ne Tak Merasa Stressss, (CeTtt Tuaaa Sangat dah Ne) heheheh !!! Btw... God Blss Me..!! semoga Kerja Ku berjalan Dengan Lancar.. Aku coBa Ok..Coba Untuk Setiiiaa.. CeTtttt Apa KaitaNN? BenGong..:P:P:P heheheh Apa2 Pon Aku BerSyukur Masih diberi kesihatan Yang Baik,,, Dannn Masih Boleh Bernafas DiBumi Allah Ini.... Aminnnn...
---->>Btw.. KeadaaaN aku Now Stilllll PenIng2.. Mcm Nak Langar Dinding..Tapi Tak Ada Pon Aku MinOm Lihingg..CeTttttt... MeroYannn Aku Ne....hehehehehe................AmBek Modd BerkerJa!!!
Dadadadada dididiididididi dudududududududu..............................................