Selasa, 18 Februari 2014

Andai EsOk Tiada Lagi

Pedih...Sakit...Dan hancur...itu yang Ku rasakan...
Hatiii ku menangis sedih terkenangkan nasip yang selalu menghina kewujudan Ku didunia yg penuh penipuan ini..... Adakah karna aku sering melakukan Silap??? Adakah Aku seorang Yang tamak??? Tak pernah bersyukur??? Arghhhhh...... Tidakkk!!!! Aku Mahu kan Kebahgian... aku hanya insan yang menagih sisa2 kehidupan agar senyumku bisa terukir lagi... tiada Manusia yg sempurna... tiada manusia yang melakukan silap....aku percaya lebih ramai insan d luar sana pernah melalui betapa hancurNy hati bilaa ditingal Pergii... betapa hancurnya hati bila dikhianati.. dan betapa hancurny hati bila hti terus menungu mengharap dan sabar memafkan.. meskipon hati begitu terluka parah... Adil kah semua ini?? Oucchhh!!!  Hati selalu berkata masih adakah lagi hari esok untuk Menyintai kamu, Memafkan kmu, menerima kmu dan terus setiaa menerima cintaaMu...ermmmm..... aku sendri keliru Saat itu... dimata Ku cuma ada kmu... sebesar mana kmu menyakiti ku aku trus memafkn dan menerimamu seadanya.... sunguh ku tahu aku tidak dihargaiii.... namun aku usha utk hargaii diri ini....
Aku tahu apa yg berlaku di belakangku... aku tahu kau dustaii aku... aku tahu kau tlh mengkhinati aku... namun ku berdoa agar tuhan buka jalan utk kmu terus bersamaku... perit utk melepaskan kamu..kerna itu aku terus sabar menunggu....
Tiap apa yang kaw lakukan???... aku mampu mengis dan trus mengisss....
Terdetik dihti ini untuk cuba melepaskanmu... namun persolaan selalu bermain difikiranku... masih kah ada hari esok??? Peluang utk kmu???!! Jika aku sudah pergi dri hidupmu...Aku berjnji... aku tak akn pernah mendekati hati mu lagi... ku berharap saat itu tuhan hadirkan aku seorang insannn yang mampu membasuh luka ku tika bersamaMu Dulu.... Ku tungu dan trus menungu... ketika hti sedang memperthankan cinta kita aku sering dikasari... sakit ku rsaa bila diperlakukan begitu!!! Jika cinta itu sudah tiadaa dlm hti mu... ingatlah dan hargai lah aku.... perlahan2 kmu lepaskan...!! Semakin wktu memakan usiaaa aku semakin berani untuk mencari cinta.. sehingga aku bertmua cinta dia.... aku tak prnah berputus asa mengenal erti cinta... !!! Aku melepaskanNy demi HatiKu yang tak mampu Untuk trus Menungu lagi... ternyata tuhan simpatii dengan insann spt ku... mungkin tuhanku telah bnyak melihat betapa sakitNy aku memperthankn cinta yang Tak pernah dihargai selama ini.. Maka itu tuhan hadirKn dia utk ku... ku mohon pada mu tuhan... Agar panjangkn JodoKu bersama Ny... Karna Dia insan istmewa Bgi ku... jika dia jodoh ku... akan ku jaga hatinya.. akn ku jaga diri ny... karna ku cinta dia selamnya!!

SEMOGA kita Kekal SelamanYa A'Bey ♡♡♡♡♡
Thnx...MenceriaKan Hari2 Kita....

By Pija