Jumaat, 28 Februari 2014

Andai Itu PinTaKU

MeLepasKAn Sesorang Yang Kita Sayang Adalah Perkara yang sukar untuk dilakukan.. LebIh2 lagi dia orang yang kita pernah sayang.... selalunya Perangai sesorang kita tidak dapat baca.. mungkin sebulan Dua kita sanggat bahagia.. Tapi sedarkaH bahwa, semakin hari sebnarnya kita semakin mengenal... Sikap itu Perlahan2 untuk kita nampak dan rasa....
Aku tidak Baik... Aku juga punya Kelemahan dan keburukan diri.. Begitu juga manusia lain disana.. kita tidak mampu memaksa orang lain untuk terima kita seadanya...Tapi kadang2 utntuk orang yang kita sayang kita boleh berusaha yang terbaik demi menjaga hubungan kan??
Tapi..NTahLah...apa yg ku rasa sekarang Ne cuma sekadar Permainan Perasan jew Kot.. perasaan Ne seLalu Berubah2.. emm.. sebnrnya sya nak kata.. ""U boleh Carii Pengnti lain.. Awk sya Tak baik....!!!! sya tak tahan dengan Sikap kmu Yang suka MAin terjaH jew.. Suka buat hati saya Sakit... kalaw awk yang sakitkan hati syaa.. saya boleh bersabar,, saya diamkan... soo sampai bIla sya terus Bersabar sedangkabn saya merasa sakit....????"" Wouu.. Kesian KAn,, dari dulu selalu Disakiti... Hari demi hari aku laluii Nya penuh Sabar,, aku ambiK penglman Lepas Untuk dijadikan pengjaran.. kerna aku nak kan Kebhgiaan... Apa Yang Aku mahu sebnranya ne??? Kaw ada segalaNya.. Tapi Aku Tak PandanG pon sume Tu...
1 Jak aku pandang... SIKAPPPP!!!! Cz aku Tak BAik.. Sikap Aku Buruk.. Aku perLukan sesorang Yang BersIkap LebIh Baik Dan Lebih matang untuk MenBimbing aku...Aku belajar.... Aku tau siapa diri aku kan.. apa2 Yang berlaku Pon aku pasraH... andai kau jodohKu kita akan bersama juga...
Mungkin Kau juga Terluka.. Jika Kau memHami Ku.. Mungkin KIta Tak Mcm Ne,,, Kau yg sebenrnYa beruBah..makin hari Aku kau Abaikan... emmm....
SeSibuk mana Pon RuTin Ku,, aku xpernah LUpa Kau... Aku ttp Utmakan Kau... Bagi aku Kau lah Semngat KU.. tpi NtahLAh.. aku merasakan sesuatu yang berbeza sekrng.. MungKin tiba masa Untuk aku lepaskan Atau terus Bertahan... Bertahan Untuk Pertahan semua Ne....
Tapi Boleh KAh???? SedngKAn Bila Aku merasa sakit.. Kaw Hanya Biarkan Dan biarkan aku Pujuk Hati sendri... Kemudian Kau tambahkan Sakit Aku... Tanpa Kau sedar Kesilapan Itu..Aku Hanya Mampu MenGis..Dan Terus MenGiss.... tak Apa Sayang.. Saya Paham...
MungkIn semua Ne sedang DiUji.. Sabar Wahai HAti... :)


 By Pija_