Jumaat, 14 Februari 2014

Forgive and forget....

Hari Yang tak Bermakna buat aku....
Saat aq gembira... Allah pertemukan kita semula sungguh kita saling Merinduii.... Siapa Sangka Kerinduan itu bertukar kesedihan...
U know what????
talk to ur Heart Bembeh.... apa dah u buat wif my heart dearrr????? Sedih kecewa gelisahh semua ada.... cuma kaw patut tahu... semua perasaan itu ada disaat ini Kecuali 1 perasaan yg xwujud..iaitu Marah!!! YA aku  Tak marah...malah aku cuba utk Faham...Positif... dan Aku Mafkan sungguh Aku sangat Terluka.....
Mungkin kamu tak perlu Xplain apa yg Berlaku...
Dan Mungkin aku dah tahu....Kenapa...Dan kenapa....
Mungkin saat ini aku hanya mampu Berdiam.. dan tidak bererti aku sedang Marah... tapi aku sebenarnya Sanggat Kecewa dan perlukan ruang utk hati aku sendiri....
I know u just say sory.. sory n sory.. but u knw that.. its nt ur fault Abey.. yeahh i know that!!!..
Btw...Am Relly miz U... n one more tink, seBesar mana pon kesilapan u aku Ttp syg dan trus MenyinTai... Selagi aku Mampu Menyintai.. aku akn trus Menyintaiiii.... selagi aku boleh bersabar aku akan trus mengalah dmi hubungan kita..i relly mean It!!!

By Pija