Isnin, 17 Februari 2014

SakitNya Hanya Allah Tahu


Hatii selalu merasa sedih dan pedih...
Kesian kamu wahai hati.... aku akan usha buat kmu tersenyum semula... mulut boleh berlakon gembira bukan??? Dan hati hanya mampu berdiam... tpi sakitnyaaa... Allah sahaja yang tahu....

****** Allah aku juga ingin Bahagia....
Percintaan tu sungguh pedih untuk dirasa... ku akui cintalah yang selalu buat hati ku hancur.. kerna cinta kerna sayang hti ku selalu hampa... Kenapa??? Adakah aku tak layak mengejar dan merasa cinta??? Aku menungu walaupon sia2.... aku merasa walaupon sakit... aku menahan walaupon pedih.... sume ku lakukan kerna cinta....
******
Ku kejar cinta dan ku capai cinta.....
Namun bila cinta tiada lagi aku d kecwakan dengan banyak alasan... bagaimana hatii ku waktu itu???? Hanya mampu berdoa... dan mengis... beljar untuk kuat.. kuatkn hti kuatkn semangat ... sume ku lakukan demi hati yg sedang hancur......
Bagaimana aku berdepan dengan khidupan yang penuh penderitaan??? Hari2 ku penuh lakonan semata, sedangkan aku merasa sengsara menahan hatii yang hancur berkecai sperti kaca... aku masih boleh tersenyum dan aku masih boleh teruskan hari2ku..namun disebalik itu tika aku brsendiri air mata peneman setia hidupku....
Sampai bila kesengsaraan ini terus bertapak dlm hatiii???? Boleh kah aku katakan "past is past" aku tipu...yaaa aku tipuuuu..... aku tipu hti ini!!! aku gagal melupakan waktu itu.... sehinggalah 1 masa aku bertemu dengan Insan Isttimewaa ini....
******
Setiap hari aku berdoa supya dipertemukan insann yang betul menghrgai aku seadanya.... :-(
Bersabar dan trus bersabar... dan Allah pertemukan aku dengan insan yang aku sndri tak pernah sedar siapa dia.....
Sungguh aku dalam kesakitan.. aku tidak pernah mengalah... tidak pernah jemu untuk mencari cinta baru.. ternyta keikhlasan aku dihadiahkan dengan insann seperti dia.... ini anugerah terindah buat aku.... Kini aku gembira bersama dia... Allah restui lah hubungan kami... semogaa berpanjangan hingga ke Jannahhhhh... Aminnnn....

By Pija