Khamis, 20 Februari 2014

Baba mama..TQ!!!


Sejak Dari kecilKu.. Ku telah merasa Apa itu erti HiduP, walupun ku tidak Mengerti erti sebenar pengorbanan.... Ku tahu waktu zaman kecilKu itu, Aku selalu mersa serba kekurangan... waktu itu aku tidak pernah kenal erti SYUKUR... DaifNya diriKu waktu itu hanya Allah sahaja yang tahu... Namun Ku gagahi jua hari-hari ku, karna ku Punya Keluarga yang masih mampu membimbing Ku menjadi seorang Insan Yang Kuat, Tabah dan Berdikari.. Tapi pernahKah aku sedar dizaman Kecilku itu, aku selalu Memaksa hati untuk terus Kuat??? Menahan pahit getir Hidup... Menahan segala yang diinginkan walau ku sedar Ku tak mampu...!!! Setiap keluhan yang ku pamerkan... Ku telah membuat kalian bersedih... Ku tahu kalian Merasa Pedih Tika Aku Sering Merungut kerna keterbatasan Kemampuan Hidup telah memaksa kalian untuk terus Memperjuangkan erti satu pengorbanan... mama baba...mafkan anakmu andai selama ini aku telah melukaii hati kalian... terima kasih atas segalanya... kerana kalian aku bisa melihat dunia dan menngenal dunia.. kuakui kehidupn ku tidk spt insan lain... tpi semua itu mengajar aku lebih berdikari....
Baba..mama, kini aku telah dewasa...
Tak kan aku biarkan kisah duka ini berulng lgi...
Sunguh aku tidak mhu mersa lgiii... peritnya hidup ku dahulu akan ku bayar dengan membhgiakan kalian... setiap senyuman yang telah kalian lemparkan 1 anugerah teragong utk ku... ku ingin kalian terus tersenyum....
Mama baba aku tidak mahu melihat kaw berduka lagi.. senyum lah melihat kebahgiaan anak mu hri ini walau ku tahu langit tak slalunya cerah... tapii ku gagahi demi hati kalian yang sudah usang... mama baba..usah kalian risau akan ank mu yg kejauhan ini..anakmu baik2 sahaja!!!...anakmu ini sentiasa doakan kesejhtraan kalian... semoga bahgia dunia akhirat...miz my mom dad.. rindu sangat!!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡