Selasa, 18 Februari 2014

T3mpat B3rsejarah.. KononNya!!!


aku Rasa sangat bosan ngan keadaan sekeliling.... kalau ikut hati memang aku nak kuar dari kawasan Ne..
Actly kerja sini ok (Jabatan Kesihatan)... Aku bertahan pon Kerna Sesorang yang aku sgt sayang sekarang ne.. kadang2 terfikir juga, berbaloi Kee? but,,, ini lah Aku.. Konon2 nak fight 4 Luv.. tak salah Kott... demi orang yang kita syang kan...kan..kan... heheheh

Emmmm... ActLy Last Year aku ada hantar permohonan pertukaran antara wilayah tauu..  !!! sob..sob...sob.....hehehehe  Then Kenal je ngan Dia, Aku Pon Call Kementrian.... Tanya Status Permohonan aku.. Ternyata status permohonan aku, stiLL Pending DeRRrr.., still tunggu Kekosongan tempat yang aku Mahu Berkhidmat Tu.... tanya punya tanya... last2 aku Batalkan Permohonan aku tu... Semua Kerna dia .. Aku tak sanggup Jauh2.. sekarang ne pon trasa sangat jauh walaupon dalam daerah yang sama cuma dia bertugas diUlu...sob...sob..sob.. SodIIihhh!!!... Kenyataan Nya Aku sanggat Sayang kan dia.... so, aku tekad untuk terus bertugas disini walaupon aku tak suka dengan masyrakat sekeliling ne... tapi selalu pujuk hatiii.... lagipon dia slalu sokong aku, dia selalu ada utk aku tak kira dalam situasi apa pon.. Hurmmmmm... :-(.... xoxoxoxxoxoxo!!!

Apa2 Pon manusia yang tak pernah nak tengok orang heppy tu adalah manusia yang susah nak maju... nak maju kan diri pon susah,.. ini kan nak majukan pemikirann kannnn???
Btw.. sakit kah aku... terhina kah aku dimata korang.... aku tak kisah... yang penting aku tak sentuh soal hidup korang... yang aku tahu aku bahagia bersama Nya...
emmm..... My Luv... John Litii.... Miz U so Much!!!
Cepat2lah masa berlaluuuuu...........................luv u..luv u luv u..................


By Pija