Jumaat, 7 Mac 2014

Bahagia Itu Milik Kita

SebenarNya ku akui.. aku semakin Sayang dengan Ny.. Ntahlah..Makin Hari ku rasa dia makin membuat ku merasa sentiasa dihargai.. belum pernah lagi ku merasa sebegini.. Mungkin Ini kah Permulaan Cinta...Tapi sebelum Ini aku juga pernah merasa cinta.. Ku rasa cinta yang sama.. Normal jika ku kata Permulaan cinta itu memang indah.. sama sperti yang ku rasa kini.. Bukan tujuan ku untk Membuat persamaan.. tpi ini kenyataan.. Bahwa diawal percintaan memang manis dan indah belaka....
tapi seriuss ku Kata cinta kali ini lain ceritaa... mungkin cinta yang lebih dewasa,,, kalaw dlu cinta yang indah namun selalu bersengketa..sukar menylesaikan masalah.. kerna masing2 ego yang sama... tapii kali ini.. aku merasa keserasian itu ada.. ku merasa bahagia... bahagia bila disampingnya.. dialah pengubat segala duka ku slama ne.. dia juga telah membuka hatiku untuk menerima keikhlasan lelaki itu kembali...
tahakx sayang... menyinari hari2 ku kini.. kadang2 ku merasa adakah aku layak bersama mu... sedangkan aku tidak punya apa2.. hendak disebut sikap.. Sikap ku lah paling Buruk didunia ini... tq kerna masih mahu mernerima ku lagi... akan ku hargai hubungan ini... semoga Tuhan merestui hubungan kita....ku sunguh2 ingin bersama mu..menungu takdir menyatukan kita nanti... mungkin aku tlah banyak mengenal erti duka... dan kerna itu tuhan menemukan kita berdua... aku sunguh merasa bahgia.... dan aku tidak mahu berduka lagi...Aku mhu kau merasa bahawa bahagia itu milik kita A'beyyy......
mafkan aku andai selama hubungan kita, aku pernah berlaku kasar dan membuatmu slalu merasa sakit.. percayalah.. aku juga berusaha menjadi yang terbaik.... kerna ku tahu.. aku tidak baik.. cuma aku mampu kata aku ingin yang terbaik.. terima lah aku seadanya.. seperti mana aku menerimamu sedaanya..... kau insan terindah untuk ku... selama ku mengenal cinta.. ini hadiah paling berharga pernah ku terima.. iNdahnya percintaan diawal perkenalan.. telah membuat ku merasa cinta yang agong tak akn pernah dipisahkan..
Semua ada pada dirimu sayang.. tak perlu aku berkata lagi.. insan spt mu cukup sempurna utk ku... 
Cuma ku pinta... Tegur lah aku jika ku salah... Bimbinglah aku jika ku sesat... Sayangilah aku selamanya.... hargai aku seadanya..dan pimpin lah aku supya aku menjdi insan yang Kuat meniti hari2 penuh pancroba...
ku berdoa agar kita sentiasa bahagia sayang...
ku merasa gembira sekarang.. hanya itu mampu ku coret kerna ku tahu sukar utk ku ungkapkan..
hari2ku sangat bermakna andai kau sentiasa ada untuk ku...
Rindu ini tidak pernah hilang...
Sayang Ini tak akan Hilang...
Cinta ini tak akan pudar..
malah Ku rsa Semakin hari Semakin Sayang..........

Love U .. Miz U...

By Pija