Ahad, 2 Mac 2014

CinTa dan Masa

Telahku kenali dirimu sebnar....kutrima dri mu seadanya.... ku kesal mengapa pertemuan itu lewat utk dirasaiii... nmun ku pasrah ketentuan pencipta..asal kaw thu ku ingin kaw slmanya ada dismpingku.... smpai saat ku akn mntup mta..
Semakin ku mengnali.. ku tpksa menhan pedih dihti krna ku sedar ada ruang bercahaya kian menyinari ..ku sabar dan berdoa agar cinta itu kian bersemi..
Kini ku mrasa terlalu lma utk menahan rindu dihti.. ku than dan diamkn..menghrp kau faham dan memujuk ku tika ku berasa kosong...kerna kau thu ku cuma punya kmu utk merasa stiap keluhan dlm hti ini.... angapan ku silap slma ne.. mungkin kau perlu ruang utk lbih mgenali... atau berhnti mengenali... :-(
Stiap saat yg kmu berikn utk ku..ku hrgaiii dan ku ilhamkn menjdi satu pembkar smgatku utk trus brani dan bngkit mghrungi semua dugaan... namun semua tu terkdg musnah seketika ats keterbtasan msa yg ada... msa itu punya kmu.. aku kdg2 mrsa sgt mcemburui msa yg ada... aku perlu kmu..perlu suara kmu tika aku merasa jatuh!!! Aku mnusia lemah... aku tak sekuat mreka...aku lemah...slma ne aku bdiri sndri mnhan sakit dihti... mungkin aku silap krna khdiran kau dlm idupku tlah ku jdikn dinding tpt ku bersandar demi sebuah hti yg kian rapuh....andai masa itu bisa di jual beli.. akn ku beli msa yg ada.. nmun sume tu cuma imaginasi nakal yg bermain dlm benak fikiran shja..
Eeemmm.... msa membtaskn seglanya... msa tak memberi kebhgiaan sebnrny.. mlh masa membuat hti yg rapuh trus hncur...
Kesian kmu whai masa..... ku salahkn kmu kerna kau tidak pernah adil utk aku.....
Cuma kli ini ku bhrp agar ada msa yg simpati dgn insan spt aku...