Isnin, 17 Mac 2014

Dad

Dikejauhan begini hati sering dilanda rasa bersalah... apa harus aku buat??? Hanya mendengar suara tidak mampu membuat hti ku tenang.... mum dad..mafkan aku andai usia ku sebigini aku tak mampu menjaga kalian...aku tak mampu berdiri depan kalian ketika kaliann dilandaaa kesulitan.. mafkan aku... aku juga merasa pedih punya persaan seperti ini... aku tak henti2 menyalahkan diri sendiri.... aku mahu menjaga kaliann seumur hidupku... namun apa daya ku... aku harus brdiri dibumi yg nyta....
Dad... aku tahu kau menderita kerna sakit....
Sakit yg kau rsaaa pedih yg kau terima.....kau insan tabah.. kau insan kuat... tabah lah dad... ank mu selaluu doakan kesihtan dan kesjhtraan kalian disana.... dad..plzz bertahan lah demi sebuah kehidupan..... aku terlalu syg kan dad...
Aku hanya mampu mengisss... dan trus berdoa..
Derita yg dad rsa...aku hnya mampu melihat..dan air mta bisa berkata... jika sakit itu boleh di berikan kpd aku..sunguh2 aku mahu... aku rela sakit dari melihat dad menahan sakit... aku ingin dad sihat...tpii sume ini sudah tertulis bukan.... emmmmmmm.....aku hnya mmpu brdiam... dan terus berdiam... sebetulny..aku sggt sedih....
Dad...semoga lekas sembuh.....

By pija