Sabtu, 8 Mac 2014

♡♡ Sebening Rindu..♡♡

Terlalu payah rasanya untuk aku mencoret rasa ini..terlalu banyak perkara yang bermain di ruang fikiranku saat ini...
Kita telah saling mengenali..adakalanya aku seperti telah kehilangan diriku yang dulu... sejujurnya aku merindui diriku yang dlu... telah trlalu lama perasaan ini ku pendamkan...kerna nasip menimpaku membuatku berubah menjdi insan yang suka berdiam... tidak trtahan rasanya hati...terlalu berdosa jika ianya tidak terluah dan berterusan terpendam sahaja dilubuk hati....
John...mafkan aku jika segala apa yang aku lakukan padamu selma hubungan kita ini tidak spt apa yg engkau inginkan... ketahuilah olehmu bahawa aku amat merinduimu..yang menangis tersedu2 ketika aku bersendiri mengenang semua saat manis kita bersama...♡♡♡♡
John...aku sggup menjdi penjagamu dan menyerahkn sluruh hdup ini jika diberi pluang...tiada apa yg mampu aku berikan kepadamu..kecuali sekeping hati ini utk kau sayangii...Buat sekian kalinya... aku ingin menyatakan padamu bahawa aku amat menyintaimu... izinkan aku menyayngimu buat selama-lamanya.....kau tetap dihatiku... kau seorg yang amat istmewa buatku...sesunguhnya aku amat merasa bahagia sewaktu menghabiskan masa2 kita bersama..kebahgiaan yang sukar digmbarkan dengan kata2.....walauapa pon aku akan terus mengenalmu.. menyayngimu... kerna ku cintaMu...
Dikejauhan ini... sampaikan rindu ini buat insan yang selalu menghiasi hari2 ku agar ia terus mekar dihati ... dan terus bertapak dlm sanubari....
Ketahuilah sayang... sunguh kita jauh... kau sentiasa ada dlm hati... percayalah.. asal kita tahu apa erti cinta sejati... semoga ia kekal sampai ke maTi.... ♡♡♡♡♡♡♡

By Pija