Khamis, 20 Mac 2014

Siapa Aku... Siapa Kamu


Aku Tidak Marah.. Tapi Mungkin Aku Cuba Untuk menjadi lebih tenang dan cuba untuk berdiam.. bukan kerna aku tidak perlukan kamu.. tapi just B'coz ini cara aku... Myb terlalu banyak aku merasa pedih dihati dan aku tekad untuk menjaga hati...
dari aku terkejar-kejar org yang tak psti better aku berdiam diri.. berbaloi lagi... mungkin ini cara aku untuk menilai siapa kamu... dan aku tiada hak untuk menahan kamu untuk menilai siapa aku.... hati bila terasa sakit memang susah nak sembuh kan... kadang2 mulut masih boleh tersenyum.. tapi kenyataan nya dia masih terasa sakit... Serius aku tak marah... aku tak dendam... cuma aku lebih selesa begini... ini cara aku untuk pujuk hati sendiri... tapi satu perkara aku mampu kata, bila aku sudah mula bersikap begini... sebenarnya aku dah tak ambik peduli... bukan kerna aku sedih.. tapi aku lebih suka begini... Puas aku menjaga hati... sedangkan hati sendiri terkapai2 mencari erti kasih... walaupun aku syg kamu... tapi bagi aku bila kau memilih benda lain sebagai kepentingan dlm hidup kamu.. aku pasrah... aku berserah.. dan aku menyerah,,, menyerah untuk lepaskan sebuah harapan yang boleh aku anggap palsu semata.....mungkin aku tidak memahami kamu.. mafkan aku.... tapi percayalah... hidup ini tiada yang lebih indah melainakn sebuah perhubungan yang penuh pengharapan.... andai harapan itu kian pudar maka ia tidak semekar lagiii... usaha seberapa mana pon... ia tetap pudar.....
aku akan terus menyintaimu... selagi aku mahu...
tapi mungkin aku tak sebaik yang dulu...
yang mahu bersama setiap saat masa itu...
mungkin juga aku tiada saat kamu perlu....
mungkin juga kamu bukan teman karibKu...
tapi apa yang pasti kamu tetap kekasihKu.....
Cuma ia tak seindah dulu...
Kerna aku tahu Siapa aku...dan siapa kamu....


By Pija