Rabu, 16 April 2014

Sabar

BersabarLah Hati... Tak rugi Kita bersabar... setiap yg terjadi punya Hikmah... hanya diri yang mampu membawa perkara itu menjadi mulia di mata mereka.. atau buruk di mata hati... sejujurnya.. aku sedih dengan keadaan ku... aku sedih dengan semua yg terjadi.. bukan pintaku jdi begini. Aku hanya mampu bersabar demi sebuah kehidupan... aku merasa rendah hati bila berada disituasi ini...sukar utk aku nyatakan.. aku hnya mampu mengis dan berdoa supya semuanya baik2 sahaja... untuk kamu.. mafkan aku kalau tiba masa nanti aku kau miliki... mungkin aku bukan lah yg terbaik.. dan aku sedar.. aku juga tidak punya apa2 untuk buat kmu tersenyum.. aku terlalu byk kekurangan diri yg boleh buat kmu merasa bosan atau sebaliknya.... kau ku kenali makin hari makin sukar utk aku merasa apa itu cinta sejati.. emmm....aku mahu mcm dlu2... sweet jak... membosankan ke aku ne??? ;( btw... myb ko brda dlm kdaan stres... dan aku juga sama..... :( tp emmm....apa2 pon.. mafkan aku kalau aku buat kau bosan.. mafkan aku jika sikap ini menjengkelkan... myb aku bukan yg terbaik... dan sebnrny... kamu lebih berhak dpt yg terbaik dan org itu bukan aku... :( aku ne tau menyusakan jak... emmmm..... :( :(

Isnin, 7 April 2014

58kg OMG


Selera Makan Sangat Membuak2, membuat aku lupa ingatan seketika... dalam hati cakap relexx,,,, baru naik brapa KG.. nak diet 1Minggu boleh turun 2KG.... emmmm... skrg2 ne Nak diet mcm mna Lagi... Tapi sebenarnya Boleh diet bah.. Kurang2Kan lah mkn kan... aku pon xnak lah Besar macam Dulu2 tu.. Macam SUMO.... emmm.... kenyataannYa aku sedihhhh... Kenapa Lah berat Badan Naik Mcm tu...Tekadddd... Mesti KurangKan Mkn... Boleh tu Boleh.....Rajin2 Sukan Ke... sekurang2Ny mesti Keluar Peluh....
Tapi setakat ckp xguna kalau xbuat... emmm.... Kurang Kan makan jak.. Selera Bah yang menghancurkan segala ne.. Mcm2 jak nak diMkn... eeee Plz lah.................
Aku gemok..aku gemok....eeeeeeeeeeee... tak kan BF aku kurus aku pula geMok kan... Jadi NO 10 lah kami nanti... eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... Mulai esok lah aku strt Kurang2 makn... Boleh bah ne... hahah hari ne tak boleh.. coz aq dah makan banyak sanggt ne... sooooo... esok lah mulai utk kurngkan makannnnn.... kalau nak gemok xsusah.. Nak kurus tu yang macam Hanjing siketttt...... issssssssskkkkkkkkkkk,,,, nasip lah ada org syg sudah... nasip lah mo kawin sudah.. sekurng2nya adalah hak sikit.. tp klau dah jdi isteri aku mo menten2 juga.. xmolah gemok melebar sana sini...... eemmmm....... 
apa2 pon.. masih boleh tu utk buat yang terbaik utk badan sendiri kan... kesedaran tu penting... kalaw tak sedar2 tulah selalunya mengundang kekecewaan... aq pon xmo merasa kecewa dengan diri sendiri... tepuk dada tanya slera lah kan... janji hati mo kuat.. Baru niat boleh jalan... kalaw hati xkuat tu yg semangat pon lemah n rasa tak kisah.... BTW wish me Luck utk MentenKan Body Yg Chubby ne ...

By pija


Ahad, 6 April 2014

Bersama Selamanya

Bersyukur.... finly abey dan aney akan bersama selamanya.... semoga semua dipermudahkan hendaknya.. aminnn...
Siapa sangkaaa....sedang hot2 bercinta tak lma lagi kita akan disatukan... semoga semua ini berjalan dengan lncar ya sayang.... dan sikit masa lagi kita akan bergelar suami isteri... hehehe syukur Allah mendengar semua doa2 kita selama ne.. kita kn tak mahu berpisah... selalu berdoa abey dan aney lah yg terakhir dlm hidup... so allah tu maha mendengar maha mengetahui.... Thanks Allah.. kekeliruan ku slama ne engkau tunjukan jalan.. Allah telah menyakinkn bhwa abey lah pilihan tepat utk aney... syukur sgt2.....
Makin cinta.. makin syg aney sma abey... makin...makin...makin syg sgt2.... apa2 pon thnx terima aney seadanya.... aney xtau mo kata apa.. but.. semua ne ats keikhlsan kita bersama tau.. percintaan yg diakhiri dgn perkhwinan itu sgt sweet.... aney bdoa semoga semuanya berjln spt apa yg dirancang..jgn lupa yg kita ne mampu merncng  jk kan... mahu penentu segala tu just Allah yg satu... :) bTw.... abey ingat2 kami disini selalu... ♡♡♡.. ingt kmi sini rindu & syg abey slalu.... ♡♡♡ abey jga diri baik2... selalu2 rindukn aney dan dia.. hehehe....
Thnx syg... emmmmmuuuahhhhh....

By pija