Isnin, 7 April 2014

58kg OMG


Selera Makan Sangat Membuak2, membuat aku lupa ingatan seketika... dalam hati cakap relexx,,,, baru naik brapa KG.. nak diet 1Minggu boleh turun 2KG.... emmmm... skrg2 ne Nak diet mcm mna Lagi... Tapi sebenarnya Boleh diet bah.. Kurang2Kan lah mkn kan... aku pon xnak lah Besar macam Dulu2 tu.. Macam SUMO.... emmm.... kenyataannYa aku sedihhhh... Kenapa Lah berat Badan Naik Mcm tu...Tekadddd... Mesti KurangKan Mkn... Boleh tu Boleh.....Rajin2 Sukan Ke... sekurang2Ny mesti Keluar Peluh....
Tapi setakat ckp xguna kalau xbuat... emmm.... Kurang Kan makan jak.. Selera Bah yang menghancurkan segala ne.. Mcm2 jak nak diMkn... eeee Plz lah.................
Aku gemok..aku gemok....eeeeeeeeeeee... tak kan BF aku kurus aku pula geMok kan... Jadi NO 10 lah kami nanti... eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... Mulai esok lah aku strt Kurang2 makn... Boleh bah ne... hahah hari ne tak boleh.. coz aq dah makan banyak sanggt ne... sooooo... esok lah mulai utk kurngkan makannnnn.... kalau nak gemok xsusah.. Nak kurus tu yang macam Hanjing siketttt...... issssssssskkkkkkkkkkk,,,, nasip lah ada org syg sudah... nasip lah mo kawin sudah.. sekurng2nya adalah hak sikit.. tp klau dah jdi isteri aku mo menten2 juga.. xmolah gemok melebar sana sini...... eemmmm....... 
apa2 pon.. masih boleh tu utk buat yang terbaik utk badan sendiri kan... kesedaran tu penting... kalaw tak sedar2 tulah selalunya mengundang kekecewaan... aq pon xmo merasa kecewa dengan diri sendiri... tepuk dada tanya slera lah kan... janji hati mo kuat.. Baru niat boleh jalan... kalaw hati xkuat tu yg semangat pon lemah n rasa tak kisah.... BTW wish me Luck utk MentenKan Body Yg Chubby ne ...

By pija