Selasa, 24 Februari 2015

Hidup Ini Jalan Ku..

Huu haaa huuuu haaa.. lama Tak updte Blog wooooo... Berhabuk bagai ehhh!! pertama-tamanya aku nak kata aku rasa sangat bahagia... bahagiaaa..bahgaiaaaa...lebih2 lagi sekarang dah ada BABYYyyyyyyyyyyyyyyy.... yehOooo.. dah Jadi Mama rupanya!!! tapiii yang sodiH nye... ENCHIK Husben tingal jauh.. so aku ngn BBy ditingalkan berdua di sini.... uuwwwwaaaaa sedihnya..!!! hurmmm...tu Lom sedih g.. bru sedih tahap Gatay jewww... YG ne sedih g,, hari aku bekerja terpaksa hantar anak ke rumah pengasuh,,,,, weyyyyy... PENGASUH tuuu,,, Aku tak relaaaaa!!!!!! but, wht to do Pok.. xda pilihan....Apa2 pon semoga anak ku sihat2 selalu bila mama xda depan mata yaaaa cayangggggg...

                                           ***********************************

aku bersykur kerana allah pertemukan aku jodoh.. jodoh yang aku sendiri tak pernah fikir bila dia hadir.. tup2 jew dah khwin... pas tu ada Anak.. waaaaa betul2 anugerah terindah kan.. Siapa yang tak mahu ada keidupan sendiri.. ada family sendiri kan.. asik hidup membujang jew.. kehidupan bujang paham2 jew lah... suka hati buat itu ini.. stakat couple2 tu alahhhh... bila2 ko boleh lepaskan..bukan Confirm pon,, nak hargai pon fikir 2 3 4 5 kali kotttt...heheh..
Serius aku kata... aku sayang kan kehidupan aku sekarang ne.. kehidupan yang amat bermakna.. sanggat..sanggat..sanggat bermakna.... tak tau mcm mana nak explain... kehidupan yang hampir lengkap.. bersyukur sangat encik husben seorng yang baik dan bertngjwp... and bersykur ada anak comel macam muka i gituuuuuuuuuuu....

emmmm... Apa2 pon semua ne sudah tertulis jalan hidup ku,, tp kalau aku tak pilih jalan ini mungkin aku xmerasa apa ertinya bahagia,,, aku percaya.. Allah sudah rancang yang terbaik untuk aku dan hesben...
emmmm...macam2 juga kita lalui bersama.. jatuh bangun semua kita sama2.. tak da satu orang pon tau kita jatuh,, kita sakit ke.. Tak ada Ok.. Apa org tau Nk judge Kita supya mreka nampak kita jatuh tersungkur pas tu luka berdarah.. PergHhhhhhhhhh,,, Ayat Mcam apa!!

Apa2 Pon.. Apa yang aku kecapi hri ini bukan satu Tanda Angkuh,, tp ini tanda syukur kurniaan allah..
Kini hidup aku tidak sendiri lagi.. aku suda punya seorng anak... anak bah anakkkkkkk,,,,siapa tak mau anak...hehehe orang Bodoh bengap badigol jak tu xnak anak... hehe
emmm.. Hidup ne kita tak perlu lah dia cari kita.. tapi kita kena usaha cari apa erti hidup.. kan..kan..kan
tak guna lah hidup bertahun tahun tapi tak tahu cari apa yang kau nak dalam hidup kau,, nak harap khidupan tu dtg mari p tempat kau.. emmm memang takkk arhhhhhh...

so fikir2kan lah k.. tengok kehidupan org kita cemburu dan asik nk menjatuhkan mereka..
tapi tak nak usaha.. emmm Manusia,,manusiaaaa.. ini lah manusiaaa...

Apa2 Ponn Syukur anugerah Allha.. Anugerah Paling INDAH!!!!
ok lah..Chowww....daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa